P-plads nr. 62 udlejes for 950 kr. pr. måned.

Hvis du ikke ønsker at se din formue forsvinde i minusrenter, kan du i stedet købe pladsen for 180.000 kr.

Er du interesseret, så send en SMS til Jesper Nielsen på mobil 61 18 26 29

 

P-plads nr. 65 sælges for 185.000 kr.

Henvendelse til Emilie Sell Spang på tlf. 29 44 22 04 eller skriv til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

 

 

 

Som de fleste af jer véd, har vi i årevis haft et simpelt booking-system (papir og blyant) i P-kælderen. Systemets funktion har været at give mulighed for, at man kunne ”udbyde” sin p-plads, hvis den var ledig i en periode, og så kunne andre låne den til gæster mv. Vi har jo ingen offentlige, fælles p-pladser her i området, som gæster eller andre udefrakommende kan låne – hvilket ofte er er et problem. 

Systemet har været primitivt, men brugbart. Og i høj grad ”bedre end ingenting”, som man siger. 

I foreningen har vi i længere tid arbejdet med at finde en brugbar, elektronisk løsning. Det optimale ville nok være en app, men det er meget dyrt at udvikle. I stedet er der nu udviklet en hjemmeside, hvor man kan udbyde – og låne – pladser i P-kælderen. 

Systemet bliver naturligvis kun til gavn, hvis flest muligt anvender det! Jo flittigere vi alle er til at slå vores p-plads op som ”ledig” (når den er ledig), jo større gavn og glæde vil vi alle få af systemet. 

Tænk, når det bliver sådan, at du stort set altid kan finde en p-plads til din tante, når hun kommer på besøg ? 

Bestyrelsen har i dag (19. december) udsendt mail med udførlig information om systemet til alle de andelshavere og lejere af p-pladser, som vi har mailadresse på. Det betyder, at hvis du ikke har fået en mail om booking-systemet, så har vi enten ikke din mailadresse – eller vi har en forkert eller forældet mailadresse. 

Har du altså ikke fået den nævnte mail, så skriv til bestyrelsen, så vi kan få opdateret dine oplysninger. Skriv til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. og oplys følgende:

 

·        Navn

 

·        Adresse

 

·        Mailadresse

 

·        P-plads nr.

 

·        Andelshaver eller lejer?

 

Når vi har disse oplysninger, vil vi sende dig den nævnte information om booking-systemet.

 

 

Venlig hilsen og god jul fra

Bestyrelsen

 

 

For nylig havde nogen benyttet deres p-plads til at ’parkere’ en hel del indbogenstande i et par uger. Vi gætter på, at det var i forbindelse med en flytning. 

Det var sikkert meget praktisk for den/de pågældende – men det er altså ikke det, vores p-kælder er beregnet til. 

Det fremgår faktisk ret klart af navnet: Parkeringskælder. 

Men det fremgår også af § 7.1 i vedtægterne: ”De til andelen hørende parkeringspladser anvendes til parkering af motorkøretøjer og i øvrigt efter generalforsamlingens til enhver tid fastsatte regler og retningslinjer herfor”. 

Og på generalforsamlingen i 2009 blev der vedtaget en husorden, som i punkt 1 siger: ”En andel berettiger kun til opbevaring af motorkøretøjer inden for ens egen afmærkede bås”. 

Så lad venligst være med at bruge jeres p-plads til andet end parkering af motorkøretøjer. Og undgå samtidig risikoen for, at jeres ejendele bliver stjålet. 

 

Venlig hilsen

Bestyrelsen

 

Den lille sender til at åbne porten (nogen kalder den en ”bipper”, men den hedder vist en transmitter) skal have nyt batteri en gang imellem. Det ved de fleste.

Men sommetider hjælper det overhovedet ikke at skifte batteri, den er simpelthen død. Og det sker desværre, for elektronik holder ikke evigt. Her i første kvartal i år har 3-4 andelshavere været ude for det.

Og der er beklageligvis kun én løsning: Man må købe en ny, som koster 550 kr.

Så hvis din ”bipper” er afgået ved døden, kan du købe en ny ved at henvende dig til bestyrelsen.

Anskaffelse og afståelse af andel

Salg af parkeringsandel skal ske til en person, der bor på Tom Kristensens Vej i enten AB Universitetshaven, Universitetshaven Øst eller Universitetshaven Vest.

Købsaftale udarbejdes og underskrives af sælger og køber.
Inkluder information om købers adresse, købesum samt overtagelsesdato og udlevering af nøgler og adgangsbrik til port.

Læs mere....