P-plads nr. 48 sælges for 165.000 kr.

Henvendelse til Tatjana Zemtsovski, mail: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. eller tlf.: 51 84 41 94

 

I henhold til foreningens vedtægter § 11 skal ordinær generalforsamling holdes hvert år senest 4 måneder efter regnskabsårets afslutning, dvs. inden udgangen af april måned.

Det kan imidlertid ikke opfyldes i år pga. den herskende situation med forsamlingsforbud m.m., som ingen ved hvornår ophæves.

Bestyrelsen kan derfor ikke sige, hvornår generalforsamling vil kunne finde sted. Det kommer an på, hvornår myndighederne ophæver de regler, forbud m.v., som i øjeblikket hindrer, at tidsfristen i vedtægterne kan overholdes.

Det er dog bestyrelsens håb, at generalforsamling kan holdes inden sommerferien.

Officielt brev om dette emne udsendes om kort tid til alle andelshavere.

Når det bliver muligt at afholde generalforsamling, vil der på sædvanlig vis blive udsendt indkaldelse med dagsorden, regnskab, budget osv.

 

 

 

Som de fleste af jer véd, har vi i årevis haft et simpelt booking-system (papir og blyant) i P-kælderen. Systemets funktion har været at give mulighed for, at man kunne ”udbyde” sin p-plads, hvis den var ledig i en periode, og så kunne andre låne den til gæster mv. Vi har jo ingen offentlige, fælles p-pladser her i området, som gæster eller andre udefrakommende kan låne – hvilket ofte er er et problem. 

Systemet har været primitivt, men brugbart. Og i høj grad ”bedre end ingenting”, som man siger. 

I foreningen har vi i længere tid arbejdet med at finde en brugbar, elektronisk løsning. Det optimale ville nok være en app, men det er meget dyrt at udvikle. I stedet er der nu udviklet en hjemmeside, hvor man kan udbyde – og låne – pladser i P-kælderen. 

Systemet bliver naturligvis kun til gavn, hvis flest muligt anvender det! Jo flittigere vi alle er til at slå vores p-plads op som ”ledig” (når den er ledig), jo større gavn og glæde vil vi alle få af systemet. 

Tænk, når det bliver sådan, at du stort set altid kan finde en p-plads til din tante, når hun kommer på besøg 😊 

Bestyrelsen har i dag (19. december) udsendt mail med udførlig information om systemet til alle de andelshavere og lejere af p-pladser, som vi har mailadresse på. Det betyder, at hvis du ikke har fået en mail om booking-systemet, så har vi enten ikke din mailadresse – eller vi har en forkert eller forældet mailadresse. 

Har du altså ikke fået den nævnte mail, så skriv til bestyrelsen, så vi kan få opdateret dine oplysninger. Skriv til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. og oplys følgende:

 

·        Navn

 

·        Adresse

 

·        Mailadresse

 

·        P-plads nr.

 

·        Andelshaver eller lejer?

 

Når vi har disse oplysninger, vil vi sende dig den nævnte information om booking-systemet.

 

 

Venlig hilsen og god jul fra

Bestyrelsen

 

 

For nylig havde nogen benyttet deres p-plads til at ’parkere’ en hel del indbogenstande i et par uger. Vi gætter på, at det var i forbindelse med en flytning. 

Det var sikkert meget praktisk for den/de pågældende – men det er altså ikke det, vores p-kælder er beregnet til. 

Det fremgår faktisk ret klart af navnet: Parkeringskælder. 

Men det fremgår også af § 7.1 i vedtægterne: ”De til andelen hørende parkeringspladser anvendes til parkering af motorkøretøjer og i øvrigt efter generalforsamlingens til enhver tid fastsatte regler og retningslinjer herfor”. 

Og på generalforsamlingen i 2009 blev der vedtaget en husorden, som i punkt 1 siger: ”En andel berettiger kun til opbevaring af motorkøretøjer inden for ens egen afmærkede bås”. 

Så lad venligst være med at bruge jeres p-plads til andet end parkering af motorkøretøjer. Og undgå samtidig risikoen for, at jeres ejendele bliver stjålet. 

 

Venlig hilsen

Bestyrelsen

 

Den lille sender til at åbne porten (nogen kalder den en ”bipper”, men den hedder vist en transmitter) skal have nyt batteri en gang imellem. Det ved de fleste.

Men sommetider hjælper det overhovedet ikke at skifte batteri, den er simpelthen død. Og det sker desværre, for elektronik holder ikke evigt. Her i første kvartal i år har 3-4 andelshavere været ude for det.

Og der er beklageligvis kun én løsning: Man må købe en ny, som koster 550 kr.

Så hvis din ”bipper” er afgået ved døden, kan du købe en ny ved at henvende dig til bestyrelsen.

Anskaffelse og afståelse af andel

Salg af parkeringsandel skal ske til en person, der bor på Tom Kristensens Vej i enten AB Universitetshaven, Universitetshaven Øst eller Universitetshaven Vest.

Købsaftale udarbejdes og underskrives af sælger og køber.
Inkluder information om købers adresse, købesum samt overtagelsesdato og udlevering af nøgler og adgangsbrik til port.

Læs mere....