Som de fleste af jer véd, har vi i årevis haft et simpelt booking-system (papir og blyant) i P-kælderen. Systemets funktion har været at give mulighed for, at man kunne ”udbyde” sin p-plads, hvis den var ledig i en periode, og så kunne andre låne den til gæster mv. Vi har jo ingen offentlige, fælles p-pladser her i området, som gæster eller andre udefrakommende kan låne – hvilket ofte er er et problem.
Systemet har været primitivt, men brugbart. Og i høj grad ”bedre end ingenting”, som man siger.
I foreningen har vi i længere tid arbejdet med at finde en brugbar, elektronisk løsning. Det optimale ville nok være en app, men det er meget dyrt at udvikle. I stedet er der nu udviklet en hjemmeside, hvor man kan udbyde – og låne – pladser i P-kælderen.
Systemet bliver naturligvis kun til gavn, hvis flest muligt anvender det! Jo flittigere vi alle er til at slå vores p-plads op som ”ledig” (når den er ledig), jo større gavn og glæde vil vi alle få af systemet.
Tænk, når det bliver sådan, at du stort set altid kan finde en p-plads til din tante, når hun kommer på besøg ?
Bestyrelsen har i dag (19. december) udsendt mail med udførlig information om systemet til alle de andelshavere og lejere af p-pladser, som vi har mailadresse på. Det betyder, at hvis du ikke har fået en mail om booking-systemet, så har vi enten ikke din mailadresse – eller vi har en forkert eller forældet mailadresse.
Har du altså ikke fået den nævnte mail, så skriv til bestyrelsen, så vi kan få opdateret dine oplysninger. Skriv til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. og oplys følgende:
· Navn
· Adresse
· Mailadresse
· P-plads nr.
· Andelshaver eller lejer?
Når vi har disse oplysninger, vil vi sende dig den nævnte information om booking-systemet.
Venlig hilsen og god jul fra
Bestyrelsen